Manja nak Berhenti Kerja !!!!!!!!!

Views

Hai korank. . .haaaa. . .nampak tak tajuk entry kat atas tuh !! haaa. . nie lha makna nyerr manja tengah tak puas hati !! memang sakit aty gylerrrr ary nieyh. . . bengang nak mampos dengan bos kat tempat kerja manja tuh!!!! korank tahu tak. . dah lha cuti takde, kerja juz tukar shift ~ manja kerja shift pagi,lepas seminggu tu kena kerja shift malam plak. .masalah nyerrr kerja jer tiap2 hari langsong takde cuti !!! manja nak jugak rehat2. . .manja pon ade adeq,n adeq2 manja pon perlukan manja. . manja kena jugak jaga adeq2 manja. . dyeorang masih kecik2 lagi. .manja pon fedup gylerrr dengan orang2 yang kerja kat situ. . korank tahu tak. . manja dah buad semua kerja manja,pastu budax2 yang kerja dah lame tuh,name dye farah . . memang gedik na mampos orang nyerr !! ta reti nak hormat manja langsong!! padahal dye lagi muda dari manja. . fuh !! memang geram gylerrr !!lagi satu,semua kerja n tugas yang bos dah arahkan pada manja,manja dah buad. . semua sekali tau x??pastu manja nak rehat dalam 5minit jer,terus budax yang name farah tu arah2 kan manja buad bende tu buad bende nieyh. . .dye cakap "wooii,buad kerja,sedap2 jer rehat tapi kerja tak buad" memang geramm rr. . .padahal semua tu kerja dye,sedap2 je berlagak macam diri tu BOS!!! adoooiii. . .manja da buad keputusan esok manja nak berehnti kerja !! titik !!! lebih baeq duduk kat umah maen internet. . .dan satu lagi,baeq manja maen churp-churp. . .dapat gak untung nyer. . manja takyah nak keluarkan peluh,keluarkan tenaga!! duet masuk free jer. . .haaa. . .memang bezz siottt dooee. . hehe. . .ok lha. .. malam nanti insyaallah ade sesuatu yang manja nak hupdate. . . k lhaa. .bye korank . . 
p/s:mintak tolong klik iklan2 manja sekali pllleeezzzzz. . . 

2 orang duk membebel:

nazihan ali said...

benti je..byk lagi keje lain kan.. :)

ARYANI NUR said...

sama je nasib kan...he3..hmm tapi tu la..kena sabar..mang bernanah telinga kalo dgr kata org kat opis (^.^) apa pun..wish luck 4 u..moga2 dapat keje yg best2 n suasana tmpt keje yg aman.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


 
Copyright © . All Right Reserved by Mizs Nora