Dayana Idola Kecil Pulak dah??

Views

hai korank. . .haaa.. . korank ade bace tak entry manja yang ary tuh. . alaa. . yang ade orang cakap muke manja cakap sama macam blogger terkenal lyssa faizureen tuh. . nah. . tengok kat sini.. 

MUKE SAMA MACAM LYSSA???

hari nieyh manja nak kongsi ngan korank satu benda lagi nieyh. . .korank mesty kenal kan dengan DAYANA . . alaa. . .yang menang IDOLA KECIL tu . hik3. . .korank nak bukti ker??ok. . jup k. . 



maksud dye yg <----- DP cam muke DAYANA AMERDA tu manja tak pasti dye cakap kat manja ker atau kat dye. .huhuhu. . .nak perasan lha nieyh eq manja oiiiii. . .

nie muke dayana. . kat bawah nieyh DP fb manja. . tengok r



papae pon. . teruskan ke'POYO'an anda manja. . haha
kbaiiii...

14 orang duk membebel:

Onitsuka_hana said...

a'a la sma cm dayana idola kecil..

Lyssa Faizureen said...

wahhh . sjibikkk sygg <3 huhu

Misz Azney said...

@Onitsuka_hana heheheh. . ntah lha. . terkejut jugak nieyh

Misz Azney said...

@Lyssa Faizureen ade2 jer lyssa nieyh

Lyssa Faizureen said...

@Misz Azney

hahaha. ader2 ape . memang btol lah :D

mc'yun said...

adew lar iras2 ckit..:)

Qil_H0shi said...

same larh!'btw.,sy nx bg awk top up.,meh terjah blog sy

Arol Mubin said...

Betul lah! Muka manja ada iras2 Dayana. Manja nie Dayana versi bertudung. Hehe! :D

# Nape tak boleh add fb Manja erk? =.='

mIsSz fFeILa said...

huhu . a'a lha , sma ssngt :D

izamin said...

serupa la :)

Misz Azney said...

@Arol Mubin hahaha. . versi bertudung?kih3. . . ade2 je awk nie arol. . . erm. . xleyh add?boleyh ase nyer. .

Misz Azney said...

@mIsSz fFeILa hik3. . ade 7 muke sme kt dnia nieyh kan

Misz Azney said...

@izamin ea?yeke?thanx

EIYLA Biyla said...

memang sama sangat lah kakak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


 
Copyright © . All Right Reserved by Mizs Nora