Benci Sangat2 Dah ke Kat Blog Manja Nieyh???

Views

hai korank. .. peace. . . .urm. . . .ary nieyh manja betol2 sedih. .kenapa eq manja sedih??korank boleyh pikir x??? kenapa makin ramai yang unfollow blog manja??korank tak suke ker ngan blog manja nieyh???petang tadi follower ade 926,skunk da ade 923. . erm. . .ke korank benci kat manja sebab selalu suh korank klik iklan churp-churp manja tuh?alaaa. . manja bukan paksa pon. . manja juz mintak kerjasama korank. . kalau nak tolong,tolong lha. . kalau xnak pom xpe. . .adooiii korank nieyh. . . misi nak dapatkan follower seramai 1000 orang sebelom 1.1.2012 tu rase nyer xkan kesampaian kot. . .erm. . xpe lha korank. . .manja sedih lha. . .ntah lha. .mood nak berblog pon da makin kurang nieyh. . 

p/s: manja bukan ketagih follower tapi sekurang-kurang bagi lha semangat pada manja untuk berblog

7 orang duk membebel:

Cik Akmal said...

x mo sedih2 k.. banyak lg yg suka followw.. senyum skit.. :-)

cik ika said...

sbr k syg,,:)

Cik Kira said...

saboo j laa kan . bease lettew hal cmnih lam blogger nih .

Ainismaira said...

blog akak pn ramai org unfollow.. xxpe.. jgn sedih sebab tu k.. kan ramai lg follower manja ni? smile k :)

Nabila Medan said...

sabar la kak manja :)

PCL said...

salam, owh dikmanja..pcl dah lama folo...kalau berada dlm bloglist lg memudahkan nk folo entri..terima kasih masih sudi.

محمد رازيق said...

salam dik, jangn sedih2. takpe lah kalau org nak unfollow kita. janji apa yang kita tulis bermakna pada org lain. salam kenal dik. baru follow blog kamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


 
Copyright © . All Right Reserved by Mizs Nora