Vector Illustrations Untuk Blogger Bertuah Segmen Manja Dah Siap!

Views
Assalamualaikum. . haa. . da siap da vector untuk korank 5 orang yang da menang nieyh. . suka ke tak manja tak tau lha. . maaf eq kalau hodoh. . sebab manja pon baru belajar buat vector nie. . so hasil kerja kurang memuaskan lha. . sory tau kalau vector korank nie tidak seperti yang korank nak n yang korank bayangkan. . manja mintak maaf mintak ampun lol(!) jangan marah manja tau. . .ok2. . 

nie vector illustrations untuk 5 orang peserta yang menang tu. . 

JOM TERJAH DYEORANG SEKALI. . KLIK PADA PIX DYEORANG UNTUK TEROS KE BLOG DYEORANG. . OK?







hurm. . teroksss kan gambar2 nieyh? manja mintak maaf sangat2 tau sebab vector korank tak cantik. . manja bukan nyer mahir sangat sebenar nyer. . juz buat segmen nie untuk suka2 jer. . insyaallah manja akan improve kan lagi kebolehan manja untuk buat vector illustration nie. . ok??

amek lha vector nie n ltak kat blog korank sebagai tanda penghargaan kepada manja yang da penad2 buatkan untuk korank nie. .kalau taknak pon xpe. .  walaupon hasil kurang memberangsangkan. . kat mane korank nak jumpe blogger yang sanggup buadkan vector illustration secara PERCUMA untuk korank nie?? haa? cube cakap sikit. . 

hik3. . kalau korank tempah pon rm20 n ke atas. . nie free jer. . tapi yang korank bayar tu lagi comel lha daripada yang manja buat nieyh haa. . 

btw. . sory sekali lagi sebab tak lawa. . 

HAPPY BLOGGING !!!

4 orang duk membebel:

AzzaLifeStory said...

Comey apa. .
hehe, ,thnks^^
azza ambek taw. .

atyMARIAM said...

oo mmm ggg! aty menang la! tq manje. thx u so much! tak sangke la! lebiu! for sure aty akn letak di blog! thx again! :)

Misz Azney said...

azza : hik3. .yeke?thanx

Misz Azney said...

aty : hik3. . . thanx awk ea sudi 3me. . huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


 
Copyright © . All Right Reserved by Mizs Nora