Korank !! Manja Diugut !!

Views
Assalamualaikum . haaa. . masa manja duk manja2 nan kawan2 fb tadci an. . manja cakap r nak webcam padahal pada hakikat nye manja juz maen2 n juz suka2 je. . bese lha lam fb an. . so. . korank nak tau tak ape yang da berlaku. . ??? manja terkejut gak tibe2 je ade respons dari sorang mamat . kalau respon positif takpe lha ugak kan. . tapi ni negatif punya. .kalau korank tak percaya. . nah tengok bukti kat bawah nie. .manja siap print screen lagi haaa. . . 


haa. . percaya??oppss. . sory lha eq. . lupa lak nak kaburkan nama tuh. . haha. . terkezuuttt gyler manja tadi. . adoooiii. . orang macam nie pon ade ke??

SELAMAT MENGOMEN

3 orang duk membebel:

~M!55 @N!ME~ said...

kurang keajarannya mamat tuh~

Nabila Medan said...

Adoi.zaman skunk ni mcm2 nak jdi.
boleh dia ugut mcm tu =.="
meh kite bwk dia g balai polis.heeee~

dia itu saya said...

ishh . gile org tu agaknye kn ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


 
Copyright © . All Right Reserved by Mizs Nora