Freebies Header Bear

Views


Hai. . manja nak kongsi sikit header yang manja baru buat tadi nie. . takde r comel sangat pon. . sebab tak tau na design ape kat header nie. . laen lha law ade yang tempah. . kalau header nie manja reti lha nak buat lawa2 . . tapi kalau benda laen jangan harap okeyh. . kat bawah contoh header yang korank leyh tengok. . 


 http://i1182.photobucket.com/albums/x450/Cyunk_Nor/HEADERKARTUN1.png
http://i1182.photobucket.com/albums/x450/Cyunk_Nor/headerkartun2.png

http://i1182.photobucket.com/albums/x450/Cyunk_Nor/headerkartun3.png

http://i1182.photobucket.com/albums/x450/Cyunk_Nor/headerkartun4.png

http://i1182.photobucket.com/albums/x450/Cyunk_Nor/headerkartun5.png


kalau berkenan amek lha. . kalau tak berkenan pon komen jela. . eq?


SELAMAT BERBLOGGING


p/s: jangan ciplak dan cakap nie korank yang buad yer. . penad nieyh tau x?

4 orang duk membebel:

NasZ said...

comel je header2 tu. hehehe.

Misz Azney said...

hahaha . mcm budax2 yg ta matang header nim. . huk3

Eiqa Nur said...

cumel....amik satu ea

Misz Azney said...

thanx. . amek lha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


 
Copyright © . All Right Reserved by Mizs Nora