Segmen : Kenapa nickname saya begini ?

Views
banner Ummi Hanie [dot] Com

nama blog saya manje. . sebab apa saya pilih manje?? korank nak tau x? sebab nyer adalah . 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jeng. . jeng. . jeng. . . . 

antara sebab nya. . korank baca kat bawah

  • saya akan menangis bila tengok cerita sedih,lagu jiwang dan yang sewaktu dengannya. . hehe. . manje lha katakan. .
  • saya mudah menitiskan air mata apabila ada seseorang yang bergurau senda dengan saya tapi gurauan dia tu tak memadai. . contoh nyer. . terlalu OVER !!
  • saya akan menangis bila saya ada buad mak saya kecik aty dengan saya. . . then saya minta maaf kat mak saya n kiteorang pon nangess sama-sama. . hehehe. . keluarga bahagia nieyh. . 
ok2. . dah lha tue. . cukup lha sekadar 3 sebab jer eq. . 

kalau korank na join juz klik kat sini

5 orang duk membebel:

MissCt a.k.a MuqDeq said...

Alol0lol0.... Manje nye dy.. ^_^

Princess Azne said...

hehehehe. . da tuhan bagi saya nie kuad menangis. . terima jela. . hehehe

Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil said...

salam dik ,

akk punye perangai lebih kurang ajer dgn adik taww ... hehe peacee ~ nak wat cmne dah ati lembut kan kan kan ?? :p

anyway,thnx 4 joining ;)

puanbee said...

pendek kate owner blog nih manje lah hahaha

Puan Kutu said...

nama pun manja,dah tahu dah memang manja..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


 
Copyright © . All Right Reserved by Mizs Nora