Giveaway : Domokun Vs Angry Birds

Views

tag name :

Assalamualaikum. . .saya ada join satu GA nieyh. . n saya minat sangat2 at GA kali nieyh. . berkaitan dengan kartun comel yang saya suka gyler-gyler . . ANGRY BIRD !!!hehehe. . nie gambar nyer. . 


Sebab saya pilih Angry Bird :
1) Saya suka dengan permainan nieyh. . bezz gyler. . nak2 kiter kena tembak b**i tu. . pastu kalau kena ia akan bunyik oink. . oink. . hahahaha. . lawaakkk lha. . .

2) Saya Suka kumpul barangan Angry Bird nie. . contoh barang yang saya da kumpul sekarang nie ialah
       * Baju Angry Bird (2 Helai )
       * Jam Angry Bird (2 Utas )
       * Patung Angry Bird (1 Ekor )

hehehe. . . comel gyler kan nan kartun A.B nie an? kalau boleh saya nak kartun2 A.B nie menjadi koleksi peribadi saya. . . mentang2 lha dye nie chumill !!! len kali ada duet banyak. . nak beli barang A.B nie banyak2 gitoo. . nak kumpul. . hehe

nie bukti saya ada barangan yang saya sebut kat atas tu. . 



soe lha. . juz jam jer yg saya boleyh tunjuk . . sebab anak patung angry bird nieyh adeq sy da rosakkan. . siap letak lipstik lagi kat angry bird tue. . adoooiii. . siot toll budax nie. . tapi xpe lah. . sekurang2 nyer sy ada bukti. . kan3??
       kalau korank na join klik sini

0 orang duk membebel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


 
Copyright © . All Right Reserved by Mizs Nora