Segmen: Inilah Blog Saya

Views

hai korank. . manja dah datang nieyh. . hari nie manja nak join satu segmen. . kalau nak join klik banner ok?

sekarang manja nak gtau cikit macam mane manja boleyh terlibat dengan dunia blog nieyh. . sebenar nyer ari tu manja ade beli buku remaja . . then belek punyer belek. . manja pon tenampak lha satu blog dekat halaman ke berapa ntah. . manja jumpa blog budak lelaki sebelah pintu. . wwwwaaahhh. . comel betol belog dye. . manja pon ape lha lagi kan. . da tengok 2 ofcoz r manja nak cube buad. .dlue mase fes2 buad blog nieyh bukan maen lha buruk beno belog manja. . hahaha. . maklum lha. . budax baru nak blaja. . skunk belog manja chumill ckit dari dulu. . nie pon manja dalam proses nak baik pulih n nak mencantikkan blog manja. . manja sangat berterima kaseh dekat budak lelaki sebelah pintu nieyh. . manja jadi semangat gyler bile tengok belog comel n kemas dye nieyh. . selain tu manja nak ucap thanx bebanyak dekat genk sebab dye banyak tunjuk aja dekat manja. . thanx banyak2 korank !! i love u olzzz. . . 

6 orang duk membebel:

HafizRahim said...

Singgah dari entry yang sama

Entry terbaru saya "HafizRahim.Com : Segmen HasrulHassan.Com - Inilah blog saya"

salwaismail said...

Salam perkenalan. Saya singgah dari segmen Hasrul Hassan jugak :)

http://salwaismail.blogspot.com/2011/10/hasrulhassancom-inilah-blog-saya.html

eyryn said...

ryn singgah cnie dari segmen same..
hehe..teruskan 'blogging !
meh jengokk blog ryN :)

Kancil 8349 said...

bestnya...kenal blog melalui pembacaan buku...apapun, dapat berkongsi banyak ilmu dengan rakan blogger lain

kalau sudi datanglah ke blog kancil

http://kancil8349.blogspot.com/2011/10/segmen-bk-inilah-blog-saya.html

masz86 said...

Singgah dr segmen yg sama...

http://masrinasidek.blogspot.com/2011/10/segmen-inilah-blog-saya.html

Amalina said...

Salam, Lina datang dari segmen yang sama. Selamat berkenalan! http://koreanpoplovers-amalina.blogspot.com/2011/10/hasrulhassancom-inilah-blog-saya.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


 
Copyright © . All Right Reserved by Mizs Nora