Bila Pix Cik Lyssa Aq Jahanamkan

Views
Selamat malam korank semua. . belom tydo lagi erq?erm. . malam nie bosan gyler then ta tahu na buat ape? na BW malas sebab ta larat. . coz semalam manja jatuh motor. .manja tergolek pastu motor pulak jatuh atas tangan kanan manja. . nie yang lembab sikit maen blog nieyh. . hurm. . korank na tau x kenapa manja buat entry nieyh? haaa. . sebab ape? nak tau ke x nie? hurm. . manja benci cik lyssa?? erh. . takde lha. . buat ape nak benci orang. . ta baeq tau. . haaa. . nie dye sebab nyer manja buat tajuk entry macam tu. . 




tengok lha. .pix cik lyssa yang manja dah jahanamkan nieyh. . terok gyler an? sebenar nyer manja nak buat penghargaan dengan buat kartun blogger nieyh. . cik lyssa nie sebenar nyer idola manja dalam dunia blog selain daripada abang ben. . korank kenal kan abg ben? kalau tak kenal tu nama nyer korank belom mengenali dunia blog lagi. .abg ben dengan cik lyssa nieyh memang femes dalam blog. . setakat yang manja tau lha. .hehe. . ok2. .kalau korank nak tengok rupa asal pix cik lyssa nie,korank klik sini

HAPPY BLOGGING!!!

4 orang duk membebel:

♥ Chilleos Tercomel ♥ said...

haha , boleh tahan comel lahh :)

Misz Azney said...

hahahaha. . lawak2. .kecian cik lyssa,abez jahanam pix dye

Lyssa Faizureen said...

hahahhha . chehhhh . omeyy nyer dia buatt . Lyssa pun tak reti nak jahanamkan pix sendiri secomel niiii . hek3! jelessss XD
btw , thnxx a lot yaww >.<

Misz Azney said...

haha. . thanx lyssa coz tak marah manja jahanamkn pix lyssa nie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


 
Copyright © . All Right Reserved by Mizs Nora