segmen: jom hargai sahabat

Views

assalamualaikum. .hari nieyh aq na gtau korang something nieyh. .hehe. . 
aq sangat sayang gyler kat kawan2 blog aq nieyh.. terutama yang da kasi tutorial kat blog dye macam mana na buad blog yang cantik. . so aq pon ape lha lagy. . teros lha guna ilmu yang dye bagi tue. .aq sangat2 berterima kaseh kat orang2 yang da ajar tutorial nieyh. . nie antara orang yang da membantu aq untuk mencantikkan blog aq. . hehehe . . comel lha jugak blog aq yang sekarang nie kalau nak dibandingkan dengan mase fes2 aq buad blog nieyh. . mase mule2 buad 2. . hampehh toll. . tapi aq masih perlu banyak belajar daripada orang2 yang da PRO  dalam dunia blog nieyh. . 
. . . . . . . . . . . . .  .

hehehehe. . aq dari tadi lagy cakap na bagitau orang yang da bantu aq tue . tapi ta bgtau2 jgak sampai sekarang. .nah !! sekarang waktu yang di tunggu-tunggu telah pon tibe. . jeng3. .  .hehehe. . aq kasi link lha senang cikit kan. . nie dye. . .blog yang aq selalu terjah ! hehe. . . 


dyeorg nie lha yang da banyak gyler berjasa at aq. . tau x? hehehe. . aq sayang gyler2 kat dyeorg nieyh. . mmmmmuuuaaahh untuk korang !!

(sebenar nyer nie satu segmen yang aq join. . aq lupa na gtau kat korank camner na join. .klik sini . . nie pon aq terpaksa edit balik entry aq nieyh untuk memudahkan korank. . tanak ucap tenkiu at aq ker?hehehe. . )

5 orang duk membebel:

HAFIZAL said...

singgah dari segmen.....istana biru

http://malaysiascore.blogspot.com/2011/10/bagaimana-anda-menghargai-sahabat-kawan.html

PeRmAtA bIrU said...

thanks join segmen saya...:) saya pon buat banyak rujukan kat blog meraka nih.. terutama apiz n lyssa... membantu sangat.. betul tu..:)

Princess Azne said...

permata biru : sama2. . .

nor'ain_sunflowerz said...

dari segmen yang sama
syg sahabat ^^,

http://aientetra.blogspot.com/2011/08/kau-kawansahabat-dan-teman.html

'Ainun Qalbi said...

singgah n follow dr segmen yang sama.. let's hargai sahabat..
hargai dengan apa plg mujarab?? dengan sepotong doa tanga kita menghargai sahabar2 kita...
http://ainunqalbi.blogspot.com/2011/10/segmen-jom-hargai-sahabat.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


 
Copyright © . All Right Reserved by Mizs Nora