Jangan Panggil Saya Manja Lagi!!!

Views
Assalamualaikum. . 
Peace Yawr !!! (^_^)


Hai korank. . haaaa. .nampak tak muke kartun yang sedang marah tuh??tuh bukan saya okeyh. . haha. . (saje letak jer) korank da tydo belom nieyh??saya taip entry nieyh pada jam 12.11 minit. . soo nanti siap ntah pukul berapa. . hahaha. . sebab ngah maen fb nieyh. . ngah chat dgn ku azhar. . hik2. .nak tau something x??sy bangga sangat2 sebab ku azhar add sy kt fb. . nk tengok??nah. . amek kauu. . 



kalau nak tau pasal blog ku azhar. . klik sini
ok. . sebenar nyer saya bukan nak citer pasal ku azhar. . nope okeyh. . okeyh. . sekarang dengan sukacita nyerr ingin memaklumkan bahawa. . . . . . 
NAMA PAGGILAN SAYA IAITU MANJA DITUKAR KEPADA NOR OKEYH. . 
soo. . korank xyah panggil manja nieyh manja lagii lha. . panggil nor okeyh. . sedapp je bunyi nyerr kan??okeyh lha korank. . tu jer. . bye2

6 orang duk membebel:

Ku Azhar said...

aiyookk...kih3...

Ah Long said...

ok saya pangil awak cik comel haha.

Ku curang nan i oh noo wkwkwkw~

Jay said...

aiyokk...ku je ke???Jay takdde??
:(..hahaha

♥Nur Ayuni Khalib said...

waa, ok nor..!!

Nadia said...

xleh panggil manja ag..baik lah nor syg..:)

AM said...

Hai Nor! Hehe. Panggil Azney pun okay jugak kan? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


 
Copyright © . All Right Reserved by Mizs Nora