Aku Bangga Adeq Aku Pandai Melukis

Views
Assalamualaikum. 
Peace Yawr !!! (^_^)

Hai korank. . .hehe. . .tadi entry bukan maen hott lagi,yelaa. . aku tau walaupon blog aku nieyh kurang yang minat tapi still ade follower tegar yang selalu bagi aku sokongan untuk terus berblogging. . .sampai orang serbu banyak nieyh tadi. . 

(klik untuk tumbesaran gambar)

ada 37 orang yang serbuu blog aku. . aku tau lha blog korank lagi ramai yang serbu,tapi aku bangga dengan pencapaian blog aku nieyh. . ok lha. . terlepas ke entry yang tadi??meyh jemput baca. . 


OK. . .sekarang nieyh bukan nak cerita pasal entry tadi,tapi nak cerita pasal bakat adeq aku yang pandai melukis nieyh. . tak percaya ker??nah bukti di bawah keyh. . 







woooo. . . sumpah aku bangga dengan adeq aku. . kauu hadooo??hehe. . jangan marah tau. . saya yang umo 18 nieyh xde r lukis secomel n secutesss nieyh,nie semua lukisan adeq saya yang kedua iaitu NIK MOHD HAQIMIE BIN MOHD YUSUF,umo 11 taon

p/s : moga2 adeq aku akan jadi seorang pelukis profesional suatu hari nanti

12 orang duk membebel:

Clara said...

Gosh! Gila cantik n comel!!! Terrornya diaa..

Adk clara yg umo 11 thn tu pown tak reti melukis gtu sekali.. dia taw mereka cipta brg je.

Sampaikan salam clara kat adik akq.. Cantik dia lukis.. Jelez.

p/s : Suruhlah dia buat komik. Hantar kat gempak starz or mne2.. Oke tak idea clara? hee~~~

Syufarr said...

Cantik!! Try la htr kat magazine2 mana...dari ctu dia boleh improvekan lagi lukisan tu..sbb dorang akan komen lukisan tu...:D

iman salsabila said...

tabik spring! :)

Misz Azney said...

@Claramcm mne nak anta?

Misz Azney said...

@Syufarr xtau nak anta kt mane

myra azraff said...

huyoo..ni mesti minat tengok kartun or bace komik ni..dulu den 11 tahun pon buat x secantek ni..haha

missYana said...

cantik giler

keri ikhwan said...

SUPERB! bru 11 tahun dh bleh wat cmni... klu diasah lg bakatnya dgn saluran yg betul, ada potensi ntuk jd pelukis komik/animasi nih

Ah Long said...

ada bakat :D

Clara said...

@Misz Azney

Erk. try google. Crik cmne nak hantar.. huhuuh.. clara taw cmne nak hantar novel je.. hehheh

Nelly The Strange said...

huh ? biar betul ! nelly pun tk tau nak melukis !!
:)

ada bakat! ^^

Nurul Hamizah Kefli said...

haha superb!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


 
Copyright © . All Right Reserved by Mizs Nora