Ade Orang Dapat Pecah Masuk Facebook Aku???

Views
Assalamualaikum. . .
Peace !!! (^_^)v

Hai. . . aloha,selamat petang. . erh petang ker?silap-silap. . selamat malam sayang-sayangku.. .jom solat maghrib !! hehe. . .okeyh-okeyh,sekarang saya nak bercerita tentang satu hal nieyh. . .saya tidak tahu samada ini adalah phishing,hack or theft or whatever lha,tapi yang menimbulkan kemusykilan pada benak kepala saya nieyh ialah apabila saya tengah syiookkk-syioookkk main facebook,tiba-tiba ada satu notifications menyerbu facebook saya. . dan notification tersebut adalah seperti di bawah



haaa. . korank ada nampak kan?kalau masih tak nampak sila klik untuk tumbesaran yang menyerlah(kih-kih-kih)okeyh. . 

Peacee (^_^)v

tu bukan ke ada orang masuk facebook saya ker???apa patut saya buad yer korank??saya dah cepat-cepat tukar password facebook tadi,fuh. . . naseb baik sempat kalau tak kempunan lha saya nak main facebook lepas nie. .kih-kih3. . 

(takot jugak ada yang nak menjahanamkan facebook saya nieyh. .)

saya tetap sayangkan facebook saya walaupon saya xde kawan seramai yang korank ada. . kan3?tapi facebook nieyh lha tempat saya berhubung dengan kawan-kawan yang lain. . 

p/s : haha,tiba-tiba pulak saya taip penuh kan?insyaallah dah xde short form sangat. . ingat nak guna bahasa yang mudah orang faham. . baru orang minat baca blog kita dan blog makin maju. . kan3?


3 orang duk membebel:

Maliha ♥ said...

HAH, naseb baek dea masuk jek akaun fb 2,boley digunakan agy... saye punyer dah langsung tak boley bukak,dea betoi betoi hack... ish ish....

Mohd Norafzal said...

Already voted you for Worlds Bloggers And Social Media Awards 2012.. All the best ya... =)

Plz vote me back for THE FUNNIEST BLOG OF THE YEAR @ http://socialmediaweek.com.my/awards/category.php?id=23 "click vote di link www.afzalsukasuki.blogspot.com ya. Arigato gozaimas hehe =)

IntaNBerliaN said...

Jemput join GA.. hadiah yg sgt2 best... 40++ pemenang yg dicari..

http://ihaveasweetsmile.blogspot.com/2012/02/intanberlians-first-giveaway.html

TQVM :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


 
Copyright © . All Right Reserved by Mizs Nora