Saya Mintak Maaf Sangat-Sangat

Views
Assalamualaikum. . 

Hurm. . hari nieyh perasaan sedih menyelubungi diri mizs. . mizs tau mizs banyak buad salah. . mizs banyak buad dosa. . mizs mintak maaf kat korank semua. . mizs nak mintak maaf pada orang2 yang berikut

1) Adi Khairul Adhwa @ Bf Mizs  : 

awak,sy tau sy banyak buad salah kat awak.  banyak buad awak sakit hati. . tapi kali nieyh saya tetap dengan pendirian saya,lebih baik kita putus daripada teruskan hubungan nieyh. . saya sangat-sangat lha sakit hati dengan kata-kata yang akak awak lemparkan pada saya. . yer,betol jugak cakap akak awak tuh,saya belom tentu lagi jodoh awak. . . .banyak lagi pompuan kat luar sana yang syok kat awak. . 

awak kan nsem,sekali petik 10 yang datang. .soo tolong tinggalkan diri saya yang serba hina dan serba kekurangan nieyh. . lebih baik kita PUTUSKAN HUBUNGAN KITA,saya nak cuba hidup SINGLE dan teruskan cabaran hidup yang mendatang dengan tabah. . saya nak fikir tentang masa depan saya jer sekarang nieyh,nak pikir kat mana nak sambung blaja,banyak sangat nak fikir. . 

2) Rochelle
Deq,akak mintak maaf sebab cakap adeq bukan2. . bukan adeq sorang je yang kena maki hari nieyh. . maklum lha. . .bila sindrom pompuan dah tibe memang macam nieyh deq. . suka marah orang tak tentu fasal. .akak tau akak salah sebab cakap adeq miskin,cakap adeq bengong. . akak mintak maaf sangat2. . tapi ape yang akak cakap tuh betol,kenapa adeq nak tacink2 sangart sebab tuh??akak juz bagi pendapat n post kt group tuh supaya jangan post iklan churp2 kat group,kat wall fanpage org n larangan2 dlm main churp2. . tapi adeq xnak dengar. . adeq kira adeq da pandai. . ok xpe,akak leyh terima. . 

3) Semua orang
Mizs nak mintak maaf kepada semua rakan-rakan mizs di facebook jika mizs ada terkasar bahasa dengan korank,mizs pon nak mintak maaf dengan rakan-rakan blogger,twitter n kalau sape-sape lagi yang terasa dengan sikap mizs yang kurang matang nieyh. . mizs mintak maaf secara terbuka sekarang nieyh,korank nak cakap mizs nie muke tak tau malu ke hape ke lantak lha. . yang penting korank maafkan mizs. .

p/s : mizs berharap sangat2,korank yang mizs senaraikan tu baca entry mizs yang nieyh. . .jujur dan ikhlas dari hati mizs. . mizs adalah manusia yang sering melakukan kesilapan. . assalamualaikum

6 orang duk membebel:

Unknown said...

takpe la kak , setiap orang ada buat salahkan? kita yg sudah sedar dgn kesilapan kita , lebih baik kita mintak maaf awal2 kan? Sekarang hanya menunggu orang itu memaafkan kita . semoga pintu hatinya terbuka utk memaafkan kita.AMin :)

Unknown said...

Assalam, dimaafkan... huhuhuhu... setiap manusia itu sentiasa melakukan kesilapan dan wajib emohon maaf dengan org yg telah kta sakiti... Dan yg paling penting sekali pohonlah kemaafan itu kepada ALLAH.. huhuhu... Wassalam... >.<

are_lin@yu said...

tak pe azney..tak da manusia lari dari melakukan kesilapan..;-)..senyum cikit..;-)

Diana Zander said...

Saya tak marahkan awk sebenarnya.saya cuma menerima seadanya apa-2pun awk ckp dengan saya.Awk cakap saya pergi mampos ker,saya hanya menjawab dengan sabar.Saya mmg begitu saya berterus terang . Jadi awk maafkan saya tak jika saya cakap Cibai dan fuck tu tadi.. Sebenarnya kalau saya sudah marah mmg saya mcm tuh.. saya maafkan awk ! Awk maafkan saya jugaa tau..:)

Diana Zander said...

Use my sister account ! i am rochelle..:) Thnks!

Shiema Sufian said...

Setiap orang ada buat salah dan silap. So, if others ada buat salah dekat kita. Maafkannya lah terus (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


 
Copyright © . All Right Reserved by Mizs Nora