Hadiah Ga Mizs Beranjak Tempat

Views
Assalamualaikum. . 

Hai korqank semua,hari nieyh nak update entry terpendek bole x?ok. . disebabkan pemenang GA mizs yang pertama tu xnak hadiah tu n tak bagi detail kat mizs,sooo pemenang tempat kedua akan naik kepada tempat pertama,pemenang tempat ketiga akan naik pada tempat kedua. . sooo. . ada 2 pemenang je. . .len kali dah malas r buad contest sebab xde yang nak kan hadiah tuh. . ok lha. . .petang esok mizs postkan yer. . bye

3 orang duk membebel:

Nabila Medan said...

rugi nya dia. org lain berebut nak hadiah. dia taknak? ishish

Ain GreenChubby said...

kes cm ni pon ada qew..apa laa..klau xnk jgn la join... >_<

Mama Ishazah said...

salam..jgn la merajuk mizs..x sangka mama antara yang bertuah itu..dh bukan tertulis rezeki mama nk terima hadiah tu..mama tgk tarikh umum pemenang time mama bersalin baru2 nie..so dlm tempoh berpantang mama x buka blog..dh start keja nie baru buka..rupanya mama menang..sdihnya x dpt adiah dari mizs..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


 
Copyright © . All Right Reserved by Mizs Nora