Akhirnya !!! Love U Churp - Churp

Views
Assalamualaikum. . .hai semua bloggers. . .hari nie mizs nak buad entry pasal churp-churp lha. .sape yang suke tentang churp-churp dan dah buad acc nieyh angkat kaki cepat-cepat. . .hehehe. . btw mizs nak bagitahu yang mizs dah klik CASHOUT dah earning churp-churp nieyh. . tak sabar punye pasal kan. .nak tengok ke?? hehe. . 

ciput je kan. . .hehe. . btw boleyh tolong tak ??

klik nieyh. . .


sape yang dah klik bagitau lha yer,n kalau nak suruh mizs klik awak punye iklan komen je kat entry nieyh. . tapi jangan tipu plak yer. . .alhamdulillah. .sekarang nieyh nak tunggu cek dari churp-churp sampai kat umah jer. . .hehe

ramai yang cakap SAYS.MY lagi senang nak dapat earning,tapi mizs lagi suka main churp-churp. . sebab mizs belum cukup ilmu tentang SAYS.MY nieyh. . tak percaya ke? hadooii korank nie. . nah amekkau. . 


yang ni lagi ciput tau x?? hahaha. . .serius mizs tak reti nak main bende alah nieyh. . huhu. . ntah bila lha dapat merasa earnings SAYS.MY nie. . .btw mai tolong lagi sekali yer. .

klik nie

6 orang duk membebel:

cik violet said...

wah. masyuk. bestnyee :)

are_lin@yu said...

wow beznya..tahniah2;-)

Drakula Comel said...

wow..bole la blnje..
btw,da klik cup2 dgn says..lalala

Nyue said...

best la...nyue duit churpchurp..xbnyk ponn

azri johan said...

untungnyaaa

zuhaida said...

banyak la tu. hihi. boleh belanja sy sikit :P

btw, dah klik dah semua tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


 
Copyright © . All Right Reserved by Mizs Nora