Ade Orang Dapat Pecah Masuk Facebook Aku???

Views
Assalamualaikum. . .
Peace !!! (^_^)v

Hai. . . aloha,selamat petang. . erh petang ker?silap-silap. . selamat malam sayang-sayangku.. .jom solat maghrib !! hehe. . .okeyh-okeyh,sekarang saya nak bercerita tentang satu hal nieyh. . .saya tidak tahu samada ini adalah phishing,hack or theft or whatever lha,tapi yang menimbulkan kemusykilan pada benak kepala saya nieyh ialah apabila saya tengah syiookkk-syioookkk main facebook,tiba-tiba ada satu notifications menyerbu facebook saya. . dan notification tersebut adalah seperti di bawah



haaa. . korank ada nampak kan?kalau masih tak nampak sila klik untuk tumbesaran yang menyerlah(kih-kih-kih)okeyh. . 

Peacee (^_^)v

tu bukan ke ada orang masuk facebook saya ker???apa patut saya buad yer korank??saya dah cepat-cepat tukar password facebook tadi,fuh. . . naseb baik sempat kalau tak kempunan lha saya nak main facebook lepas nie. .kih-kih3. . 

(takot jugak ada yang nak menjahanamkan facebook saya nieyh. .)

saya tetap sayangkan facebook saya walaupon saya xde kawan seramai yang korank ada. . kan3?tapi facebook nieyh lha tempat saya berhubung dengan kawan-kawan yang lain. . 

p/s : haha,tiba-tiba pulak saya taip penuh kan?insyaallah dah xde short form sangat. . ingat nak guna bahasa yang mudah orang faham. . baru orang minat baca blog kita dan blog makin maju. . kan3?


1 orang duk membebel:

Maliha ♥ said...

HAH, naseb baek dea masuk jek akaun fb 2,boley digunakan agy... saye punyer dah langsung tak boley bukak,dea betoi betoi hack... ish ish....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


 
Copyright © . All Right Reserved by Mizs Nora